We ship worldwide (excluding UK, Scotland, Wales, Israel)
We ship worldwide (excluding UK, Scotland, Wales, Israel)
We ship worldwide (excluding UK, Scotland, Wales, Israel)

Veelgestelde vragen

1. Zijn alle artikelen op voorraad?

De meeste artikelen zijn voorradig. De levertijd staat altijd vermeld per product bij de productinformatie. Is de levertijd 1-3 werkdagen dan is dit product op voorraad. Heeft een artikel een langere levertijd dan staat die altijd bij het artikel zelf vermeld.

2. Ik wil graag een uitverkocht artikel bestellen

Wil je op de hoogte gehouden worden wanneer een artikel weer voorradig en dus bestelbaar is? Schrijf je dan per artikel in en ontvang een mail zodra het artikel weer voorradig is. 

3. Kan ik een uitverkocht artikel reserveren?

Nee, reserveren is niet mogelijk. Wij kunnen je wel op de hoogte houden via de mail. Klik op de  ‘ Breng me op de hoogte’ knop welke bij het uitverkochte artikel te zien is . Je ontvangt dan een mail zodra het item weer voorradig is.

4. Hebben jullie ook een winkel waar ik de producten ook afhalen of bekijken?

Nee, Deugniet en Co is geen stenen winkel. Enkel een webshop.

5. Waarom moet ik opnieuw verzendkosten betalen als ik mijn adres niet juist ingevuld heb en het pakket retour gegaan is?

Het komt af en toe voor dat iemand zijn adres niet juist ingevuld heeft en dat het pakket retour komt naar ons. Wij nemen dan contact met je op voor het juiste adres en zullen je dan opnieuw vragen om verzendkosten af te rekenen. Dit is omdat wij opnieuw kosten moeten maken richting de vervoerder.

6. Kan mijn bestelling bij mijn buren worden afgeleverd?

Deugniet en Co stuurt elk pakket verzekerd toe. Bij verzekerde paketten is een handtekening van het huis adres nodig. PostNL zal je pakket dan ook niet aan buren aanbieden. Weet je van te voren dat je niet thuis bent? Wij raden je dan aan om een briefje voor de postbode op te hangen met daarin een neer zet verzoek.

7. Ik heb gebeld naar jullie in het weekend maar ik krijg niemand aan de lijn.

Deugniet en Co is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00u-17:00u op telefoonnummer: 055 234 07 17

Wij staan je op werkdagen graag te woord. Het kan soms voorkomen dat wij niet in staat zijn om je te woord te staan i.v.m. drukte. Wij vragen je dan om een email te sturen naar [email protected] Wij reageren gemiddeld binnen 1-2 werkdagen. ( vakantie periodes niet meegeteld)

8. Versturen jullie wereldwijd?

Bijna wel ja, naar de volgende landen versturen wij niet. Engeland, Schotland en Ierland. Hier maken wij helaas ook geen uitzonderingen voor.

9. Kan ik mijn item retourneren?

Jazeker, je hebt het item 14 dagen op zicht waarna je 14 dagen de tijd hebt om het item te retourneren. Wil je een item retourneren stuur ons dan een mailtje.Zorg dat het artikel in perfecte conditie is, in de originele verpakking. Onbeschadigd en geurloos.  Wij sturen je dan een retourlabel toe.De retour verzendkosten zijn voor de koper. 

Er zijn uitzonderingen op het retourneren. Behang, wandstickers en gepersonaliseerde items kunnen niet retour gezonden worden.

10. Wanneer ontvang ik mijn aankoopbedrag terug nadat ik het artikel retour heb gezonden?

Als wij je retour in originele staat hebben ontvangen zullen wij het aankoop bedrag binnen enkele werkdagen terugstorten. Bij creditcard betalingen kan dit langer duren. (maximaal 2 weken)

11. Mijn aankoop is beschadigd/verkeerd/incompleet geleverd

Wij betreuren het natuurlijk ten zeerste als je niet tevreden bent met een door ons geleverd product. Wij vragen je om een duidelijke foto/ foto’s te sturen naar [email protected] Vermeld daarbij je order nummer en je volledige naam plus telefoonnummer. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk op te lossen!  Let op: indien je een bestelling hebt geplaatst met diverse items welke verschillende levertijden hebben dan kan het zo zijn dat je bestelling in meerdere delen naar jouw zal worden verzonden. Wij vragen je om de aangegeven levertijd te respecteren en geduldig te wachten totdat je volledige bestelling geleverd is.

12. Ik wil graag behang bestellen maar er staat dat dit per m2 besteld kan worden. Hoe bereken ik wat ik moet bestellen?

Wij bieden behang aan per rol, per strook en ook per m2. Behang wat je besteld per m2 zal speciaal voor jou gemaakt worden. Echt maatwerk dus! Wij hebben een rekentool voor je klaar staan welke te zien is bij elk behang wat je per m2 kan bestellen. Vul hier eenvoudig de hoogte en breedte in en de tool geeft je aan hoeveel 2m je nodig hebt. Dit aantal bestel je.

13. Ik heb mijn bestelling incompleet ontvangen, wat nu?
Indien je je bestelling incompleet ontvangt (let op: controleer eerst de levertijden van de items, deze kunnen verschillen per item) dan dien je dit aan ons door te geven binnen 7 werkdagen. Gebeurd dit buiten deze periode dan kunnen wij helaas je klacht niet behandelen.
14. Mijn vraag staat er niet tussen.

Neem dan contact met ons op via het contact formulier of email ons je vraag naar [email protected]

w
Select your currency
EUR Euro

Winkelmandje

Winkelmandje is leeg

Verzenden
Gratis!
Belasting
€0.00
Totaal
€0.00
Totaal
€0.00
0